barbatzii…

azi, barbatzii mi-au demonstrat, inca o data, cat de imbecili si porci sunt, iar cu pozitzionarea creerului in pula si coaie.

necesitatea a facut sa colind cateva depozite de materiale de constructzii.

vanzatorii si clientzii, deopotriva, parca nu mai vazusera o fata!

si inca am fost si eu prevazatoare: m-am imbracat cat mai anost, cu haine largi care sa ascunda orice urma de feminitate, cu incaltzari joase, cu par strans cuminte la spate si fara make-up. eram total neinteresanta, da hormonii alora o luasera razna!

era o faza daca se limitau la holbat ( ii si intzeleg putzin, ca nu multe fete le calca teritoriul ), dar aveau si gura spurcata si cate mi-au zis… am trecut de la papusa, la pisicutza, la pizda (nu neaparat in ordinea asta) si mi se ofereau pule si tavaleli de neuitat.

jena aparea si mai tare cand intram in vorba cu ei si-i intrebam de mult dorita plasa de sita.

***

revin: barbatzii au gandul doar la sex si o iau razna rau, da, rau de tot, cand au o fata in preajma.

Q.E.D.

12 Responses to “barbatzii…”

  1. Poate te referi la pozitionarea creierului in putzica si coitze…
    Daca aveau pula sau coaie te lasau in pace.
    Asa…
    Of, rromania, mon amour…

  2. temptation dreams Says:

    :)) nu i-am verificat sa vad ce au. :P am prins ideea ta, oricum. si da, erau destul de brunetzei…
    faza e ca dupa ce-am iesit din zona aia, ajunsesem sa fiu super fericita c-am scapat nevatamata de acolo.

  3. Public Mentor Says:

    :))
    Macar stii la ce sa te astepti.

  4. temptation dreams Says:

    razi tu, razi, Harap-Alb! :P

  5. Public Mentor Says:

    Pai hai sa privim lucrurile in halatul urmator:

    Prin modalitatea asta de razvratire, isi dovedesc siesi ca inca sunt capabili de lucruri firesti.
    Modalitatea de exprimare este barbara, dar eficienta pentru a-si dovedi intentiile.
    Macar stim ca sunt sanatosi.

    S-a dovedit ca in preajma unor femeii(indiferent cat de urata poate fi) barbatii incep sa produca testosteron in plus; mai pe scurt, li se ridica moralul chiar si la simpla idee de posedare feminina – I-ha!
    Faptul ca unii o arata mai mult decat ceilalti(prin gesturi, cuvinte obscene) este pur intamplator; tine de educatie in fond.

    Asa ca, take it easy and relax.

  6. temptation dreams Says:

    ce dragutz ca mi-ai explicat!!
    gata o sa dorm linistita la noapte. :D
    cat despre ei, sa-si bage sanatatea intr-o gaura de clantza! prefer sa nu se fii manifestat astfel! ma puteam lipsi bucuroasa.

  7. Public Mentor Says:

    Fii sigura ca partenera/e isi gasesc, nu e vorba de asta.

    Daca nu se manifestau ei, se manifestau altii.

    Noapte buna.

  8. Haha , pacat ca este adevarat ce spui aici , din fericire nu toti sunt asa.
    Replica asta este la fel de gandita ca “Toate femeile sunt curve” dar nah sunt si exceptii , dar exceptiile ajung de multe ori sa iti fie prieteni/prieteni buni/bune.
    C’est la vie :)
    O zi frumoasa iti doresc.

  9. temptation dreams Says:

    nu-mi zici nimic nou.
    dezbatusem chestia asta in blog-uri anterioare. din pacate le-am sters, altfel te indrumam spre ele…
    o zi frumoasa si tzie!

  10. [deleted] Says:

    … =))

  11. vezi tu pana la urma barbatii sunt barbati, si femeiele sunt femei dar educatia incepe sa fac tot mai mult diferenta, deasta si perechiile ideale tot mai greu de format. Pune-ma si pe mine intre 50 de capsunare, lipsite de barbatii lor vreo 12 luni de contract sa vezi ce scarbit sunt de femeie, da nu scriu niciodata cat proaste sunt femeile, vad situatia exact asa cum e. poate sunt nebun eu!?

  12. tu ai ales doar sa gandesti astfel, nu sa si scrii despre acestea. e treaba ta.

Leave a comment